av Jojje Pettersson | feb 18, 2020
WBAB Landet har tillsammans med WessmanBarken tagit fram en ny identitet samt material i samband med att Ludvika infört nytt avfallssystem. Konceptet varumärket WessmanBarken AB ville ha en ny identitet för att särskilja sig från Ludvika kommun som deras tidigare...
av Jojje Pettersson | aug 28, 2019
Clemens Bil Under sommaren 2019 fick Landet i uppdrag av Clemens Bil i Ludvika att förstärka de digitala kanalerna samt titta över den övergripande kommunikationen. Clemens Bil är återförsäljare för Ford i Ludvika. På tur med Clemens - Trailer Trailer för den nya...
av Jojje Pettersson | maj 7, 2019
Bysjöstrand EkobyLandet har arbetat fram logotyp och producerat webbplats för verksamhetens kommunikation. Konceptet varumärket Logotyp för Bysjöstrand. Ekobyn i Södra Dalarna Webbplats Vi producerade ny webbplats för bysjostrand.se. Besök Om Bysjöstrand Bysjöstrand...
av Jojje Pettersson | jan 29, 2019
Swemas Landet har arbetat fram en helt ny grafisk profil och producerat webbplats och enheter för verksamhetens kommunikation. Konceptet varumärket Varumärkets utseende utvecklades av oss tillsammans med hela profilpaketet av färger, typografi och tonalitet. Webbplats...
av Jojje Pettersson | dec 30, 2018
Granreturen LudvikaHem, Ludvika Kommunfastigheter, VB Energi och WBAB gick samman för en kampanj där granar samlas in efter julen. De ska flisas och omvandlas till energi i fjärrvärmenätet och vinsten delas sedan ut till ett välgörande miljöändamål. Vi tog fram...